Helt inspirerad

Japp det är jag det.
Först gå i skolan med humöret på topp. Alltid en bra grej!
Sen kkomma hem vid halv 17 o dra igång med damsugning efter bejär från mamma.
Sen till att bli väldigt sugen på pankakor. Men nu är det så att de flesta borde få reda på att jag är totallt lost på att göra rätt mängd smet o göra den bra oså. Och bara för det så blev det att jag tänkte laga till lite små brödbollar för att ifall smeten nu inte skulle räcka till för att mätta 3 små hungriga magar. Så fram med kokboken bror nu använder i hemkunskapen o slå upp brösidorna.
Alltförsent upptäcker man att det saknas massa ingrendienser.. bl.a jäst. Men bakpulver funkar lika bra^^
O så var det massa råg-nånting som skulle med. Hittade lite rågmjöl iaf men det var ju inte rätt förståss men "vafan" tänkte jag (det var ju rågbullar jag skulle göra).
Men efter många om och men blev det ändå mat i magen för iaf 2!
Pappa kom precis hem så jag får se vad han tycker om mina så stenliknande rågbullar alà Madde.
Måste bara ta o skriva ner reseptet för det här var ju namnnamn!!


Duschad o klar är jag med o min fina epilator grej funkar kononfint!
Så nu vet ni det med^^

Pussen!

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0