Hemma!

från 8.10-16.30 är för lång tid att gå i skolan! FÖR LÅNG TID! Det är ju inte klokt vilken dålig humor man får!
Eller vad säger du Fiski?
Bajamaja!

Råkade nämligen berätta mitt pinsamma minne från ett scaout läger jag var med på när jag var 7, eller nått sånt under 10. Och oj vilken jeedrans reaktion man fick av de andra.. det var ju inte bara jag som skratta så att jag tjöt av tanken på det så här i efterhand.
Ni ska få en liten ledtråd om vad det är jag snackar om.
Jag (livrädd för getingar) + en STOR geting + Bajamaja.

Jag hoppas inte jag behöver gå in mer i ditalj för då kommar jag snart ligga i fosterställning o kippa efter luft! Så dålig humor har jag just nu!

Ska hjälpa brorsan med med hans teori-pluggning. Han måste råplugga inför ett prov han ska ha på söndag. O oj vad han måste plugga säger menar jag då!
han fick reda på igår att han kunde göra det här provet för att kunna få ett traktorkort på ett enkelt och smidigt sätt.
Men för det måste han plugga som en idiot.

Själv har man ju sovmorgon imorn till kl 12.10!!! Men för det så är det jag som ska skriva om:
"Det perfekta samhället!"
Tänkte vara lite duktig o få allt iordning till på onsdag! Så det kanske blir att skippa träningen på söndag.. jag vet inte än.. har inte riktigt bestämmt mig.


Oh! en annan sak. Jag måste fåtag på Amanda. Eller våga prata med henne iaf. Behöver mina pengar. NU!


Men hej då sålänge nu dör snart min dator.. ska hitta en liten datakabel tror jag..

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0