Kaffebutik!

JA! jag har hittat min arbetspartner!
Så en kaffeshop vad sägs om det?
Öppet kl 8 på morgonen för att så många som möjligt ska kunna få ta del av den på morgonen. O så färgglada kaffemuggar:D
Tänk så härligt!

OH! nu har jag varit så himlans duktig! Jag har jobbat jättemycket med samhällkunskapen!
OBOY! vad stolt jag är!
Så nu ska jag bara fortsätta med den sista frågan o samanfattningen får äga rum på torsdag.
Men mellan det blire att diskutera med halvsnygge simon (das community lärare) och drömma om den där kaffeshoppen med Camilla^^

OH JAJAJA!! HOUSE HAR BÖRJAT IGEN!!!

byebey

SnickSnack
Tankar från: Camilla

Yeah vi äger! :D

2009-09-30 @ 16:42:49
URL: http://sunandstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0