Måste ha honom!

Alltså han är ju typ sexguden nr1! O jag bara står där som ett fån o kan bara inte slita blicken från typen! Nä nu får nån fan ta o smälla till mig! Så här kan jag inte ha det i en månad till. Måste kunna klämma fram ett hej iaf!
Men jag är ju så fruktansvärt feg!
Så rädd att göra bort mig!
O han verkar så.. Ja...På ett annat plan än jag..
O så är det där med att jag så himlans lätt blir röd!
Jag menar tänk er det här:

jag går fram o säger hej.

Han tittar på mig med konstig blick o typ som om jag vorre en konstig musik-profilare (vilket jag är också för övrigt men men ändå!)

Jag blir röd i hela fejjat för att han tittade på mig med sån konstig blick. Och så är det hans kompisar också!!!

Nej tänk ifall de är super-mega-läskiga!!

Eller tänk om han skrattar åt mig.

Fan han måste tycka jag är skit läskig!
Men jag kan inte hjälpa det. Han är fan sexigast i linköping.... so far..
Har inte hittat nån annan än iaf..
Det isåfall den där italienaren. Men hur stor chans är det jag stöter på honom nån mer gång?

Kommer ju knappt ihåg hur han såg ut exakt. Men söt var (är) han!
O så en italienare också (Y).


Men nä. Spark i den lilla rumpan därbak.
Jag får ta o hoppa på den sär Snyggingen när han är själv o inte kan försvara sig bakom sina super-coola kompisar. Japp! Det är det som får tas o göras.

Imorn är det jag som säger hej om jag får en chans!
PUNKT SLUT!!






(...eller ja... så fort jag får tag på honom iaf..)

SnickSnack
Tankar från: Anonym

esteten? :)

2009-09-23 @ 18:59:14
Tankar från: Camilla

MADDE ÄR DET NÅGOT JAG HAR MISSAT HÄR? ._. xD

2009-09-23 @ 20:11:05
URL: http://sunandstorm.blogg.se/
Tankar från: He Jag själv!

svar:

Camilla... nä .. inte mer än vanligt:P



Anonym. Det beror på vem det är som frågar.

2009-09-23 @ 21:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0