Nu så!

Nu kunde änlitgen den där gabriel killen dyka upp i rutan.. "Nya tjej-idolen". Ja, det tror jag nog med. Faktiskt =/
Men ja nu har jag sett han iaf.. "en av mina favvoritert" säger Laila. Kul för en Linköpingskille att få de orden. Ifrån Musik-profil i lilla Folkunga också!! Det ni Esteter!!

Vilken tur att det var sista året i skolan nu annars blir det ju jobbigt för´n sen när han kommer tillbaka om han nu kommer längre än slut audition..

Haha mäta ögonfransar! Gu vad gulliga dagens killar har blivit nu förtiden.
Snackade förut med mamma i bilen påväg hem ifrån mormor:
Oj vad jag gilar att vi inte har några riktiga män i våran klass. utan sånnadär mysiga typer. Japp det gillar jag men fortsätter skriva sen..
Nu vankas det popcorn där nere..

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0