O jag som tyckte jag hade det dåligt.

Men så ser man lyxfällan de som slösar 1000 lappar mer än vad de har. Hur 17 kan man gå så långt? Visst är jag skylldig ca 800kr till olika personer nu och måste köpa biljetter för nästan lite mer o det känner jag är lite knepigt att ta sig ut men. ca 50 tusen i lån!
Jag har ju 2000 kr som jag sparar till nästa sommar. men jag vill inte använda mig utav de pengarna så ja.. De folk jag är skyldiga pengar får vänta till imorn när jag fått pengarna.
Sen så ska ju en bussbiljett köpas imorn.
jag kommer ju inte ha några pengar kvar efter det:O

Det var visst inte bra läge att köpa den Manson biljetten..

Aja Muse går först så det så!


Pusshej går nog o lägger mig efter det här programmet.

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0