Oj oj! vilken dag!

Vaknar med världens mest rödflammiga ansikte och med fin fina tröttispåsar under ögonen! Så till att ägna sminkväskan en extra tid.. Allt för att dölja det mesta! och oj vad jag lyckas:)
Tackar för att jag hoppade upp lite tidigare så att jag även hann med att sy fast mitt ena band på väskan. O det behövdes kan jag ju ta o ta om för er! Visst är det en studiedag imorn men nu är det en studiedag med en helt annan betydelse alltså en STUDIE(s)-dag

Det här är det som kan vara bra om jag fixar lite med:
Samhällen!
Historian!
MASSAGEN!! (praktiskt-prov på fredag!!!)
kanske ta en titt på italienskan.. har tappat en aningens mycket:O
Hade tänkt att ta med matten med så att jag kan få mig ett mvg på matteprovet nästa vecka men se nej det blev det inte för det glömde jag eller helt enkelt sket i.. synd för mig.. eller tur?

Jaja.. En kontrabas står här hemma nu med.. DEN ÄR STOOOR!! o har världens fulaste fodral till. Tänker kombinationen brun/ljusbrun och.. ja just det lila! Det är ju helt hemskt!
Tur att min snälla pappa kom o hjälpte mig att få hem den:)

Så slapp jag stå med den på bussen o skämmas!

Men nu ni så vart det slut med grejjer att skriva.
Ett tips lyssna på Duffy - Distans Dreamer.. eller ja nått med dreamer i titeln.

Kanon!byebye!

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0