Söndag 21/9

God morgon! kl är halv 9 o jag har redan vart uppe o gjort några strech övningar.. Jo för att jag vill bli en aning vigare förstås!  Jag menar, Herregud finns det nåb stelare än mig?
Nä skulle inte tro det!
Jag är ju lika vig som ett:
O det är ju inge bra!!!
Så därför ska lilla jag nu göra nån ting åt det. Samtidigt magen kanske får sig en omgång kanske?
Jag tror jag ska börja med yoga på fredagsmornarna. O sen när IV slutar även på måndags mornarna...
Ja, Det blir nog bra.

Dagens göra:
1. Beundra mitt städade rum.
2. Äta frukost.
3. SVENSKAN!!!!
4. Spela lite bas! (ska bara hålla tummarna för att jag har accorden med mig hem).
5. Se på Top Model. (Vilket jag har som ursäkt att det är bara för att det är kul o se tjejerna där bråka..)
Juste nånstans bland listan så ska jag ta hand om tvätten också. Det är ju min tvätt så.. Det blir mycket idag. Vilken tur att jag vakna så tidigt då:P

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0