Torsdag 17/9

Redan torsdag.. Eller äntligen torsdag kanske jag skulle skriva. För äntligen är det snart fredag o man kan få vara lite ledig ifrån skola o plugg ett tag.

Har nu köpt den braiga skivan MUSE -restistens (alltså den nya..) Riktigt bra måste jag säga så nu när jag har kommit hem så har jag förståss satt på den nästan direkt.. Jag var ju en attentionhore till katt som först vill bli lite kelad med.:)  o som just nu försöker få mig att slita mig från datorn genom att bita mig på fingrarna. Men kör man farmville så gör man. Det är bara förn att lära sig det. Men inte ignonerar jag Franzen helt nejnej! ibland så gör man ju ett avbrott o leker med han of cours!!!

MEn oj vad skönt det är att bara blunda o lyssna på musiken som sprutar ut ur stereon just nu. Kommer verkligen inte ångra att jag köpt biljetter till konserten. som det är ca 1 månad o 1 vecka kvar till!!!!
Så om en månad kommer det gå runt en superduperglad Madelen i folkungatrackterna och bara räkna dagarna ner till konserten!!
Måste tala med josse kom jag på! Vi ska ju snart köpa biljetter till festivalbussen!
Riktigt bra idé det tror jag att ta den!

Men tillsvidare PussHEJ!!

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0