Torsdag 24/9

SOOVMORGON!

O då väcker Franzen upp  mig medatt hålla på o leka med dden vägg där han absolut inte får leka!
Jag har massor med bilkjetter från olika konserter o 2 fina rosor o en del medaljer frånbla min simmarkarriär. Så
Lilla Franz fick se mig arg sådär på morronkvisten. Dels för att han väckte mig tidigt med allt prasslande o klirrande och för att han var nära att hoppa upp på nätet som allting sitter på. O jag lovar! De nålar nätet är uppsatt på håller antagligen inte för en katt!

Men nu funderar jag på att sätta upp alla konsert bilder innanför mina skåpsluckor jag nu har satt upp på bokhyllan:)

Så nu är det inga konstigheter alls att hitta ner i skivlådan(Y)

Nu är visst Franz sur men det är omsesidigt! Man väcker inte mig om jag faktiskt KAN sova till kl 9 en torsdagmorgon o ändå hinna duscha o så utan att komma försent till skolan!


Fast nu börjar det kännas lite onöödigt att sticka dit. Men det är väl lika bra att börja!

Ska sitta med samhällen med. Jag tror jag har en liten aning om hur samhället ska se ut i min värld!


byebye nu ska jag fixa nånting åatt äta till frukost!


SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0