Två ganska så jobbiga arbeten!

Först o främst Samhällen! Den ska ju lämmnas in om ca en vecka!
Men man har ju ifs en hel torsdag på sig att arbeta o det ska jag minnsan! Alltså nästa vecka torsdag.. inte idag torsdag.
Ska ju skriva om hur det perfekta samlähhet ska se ut oså.. O det är ju toppen eller nått. Men fan inte har jag nån insperation till att arbeta med det. Men jag får hoppas på att den kommer!
Ska gör amig en kopp kaffe.. Eller Te förresten. Känner att det nog är lite för sent att göra kaffe nu. Iaf om jag ska kunna sova i natt^^

o det andra arbetet är Historia. Men det har jag till vecka 2 på mig! PUH! säger jag mest så man slipper stressa ihjäl sig!


O nu lyssnar man såklart på MUSE Resistence. En underbar låt! Man bara smälter o hamnar pladask på golvet o vill inget annat än att låten bara ska fortsätta i evigheter! Tur är att den är lite mer än 5 minuter så att den känns rätt länge ijämfört 3minuterlåtar menar jag då.


OH! imorn ska jag gå o snacka med Glenn om tider då jag ska börja spela kontrabas:D:D

Tänk om jag börjar redan nästa vecka!
Men nu ska jag sitta o njuta av resten av låten.

Lyssna på den jag lovar den är inte dålig alls!!!! NEJNEJNEJ det är den inte!


Pusshej

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0