Aldrig Förr

Har aldrig spräckt ett par byxor förr. Men någon gång ska va den första. Ni vet mina svart/gröna cheap monday jeans. de är nu spruckna nära skrevet. Jag skulle lagt in en bild på det om det inte vorre för att mitt fett pysde ut på ett oroväckande sätt.
De byxorna är (var) så tajta att man fick leka "försöka-trycka-sig-in-i-hörnet-leken" Eller hoppa runt som en syrsa. Men väl på var de väldigt snygga och mina ben såg supersmala ut. Dock hade jag redan ett hål i bakfickan och man ville alltid ha stora pösiga tröjer till för att jylfen alltid åkte ner. En 15 cm meter nerdragen jylf visar ganska mycket så ja; Stora tröjor är ett måste!
Nu kommer den gigantiska frågan: Slänga? Eller behålla?
Hm. Jag lågger den i högen "Vet-ej-vad-som-händer-med-dessa" i något år sen kan jag slänga dem :)
Eller skicka till afrika:O

jao! För jag menar. Vad gör etr par trasiga assnygga jeans där?


ska se ifall jag hittar någon bild så att ni får se hur snygg jag är i dem:


Nä hitta ingen så ni får nöja er med denna^^

SnickSnack
Tankar från: Camilla

Haha det där hände mig också med ett par av mina favoritjeans xD Men jag hade sådan tur att dom sprack Lite längre ner än precis vid grenen, så jag har gjort ett par snygga shorts av dom :D

2010-04-27 @ 07:09:00
URL: http://makewaves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0