BLIR GALEN!

Jag var en fråga ifrån att få godkänt!
Och OJA! jag hade fått det om de från vägverket inte hela tiden la till massa extragrejer som INTE STÅR I BOKEN!
Jag blir galen när man gör så på prov! Visst det är ganska logiska svar. MEN LÄS HÄR: DET STÅR INTE!
Nu måste jag göra om HELA fasen igen. (Kör C just nu^^) Förhoppningsvis så går det bra!

nu ska jag lugna ned mig och gå och sova.

Kan för övrigt (skrev nog för övrigt igår morse...ajdå) meddela att min katt varit olydig...igen. Min kära kaktus. Den jag haft sen de började med blomsterabdelning på maxi här i staden, de har tagit bort den nu, är nu vandaliserad. Min katt har använt den som klösbräda och så innan, det har den överlevt som tur är, men nu har han gått förlångt. Han har vält hela krukan och min kaktus är nu två. Den blev över en halvmeter hög.
R.I.P


Ni sa att jag hade en söt katt. Hur sött är det här? :



Den är i två delar!
Den är i två fucking delar!
Och det är inte likt mig att säga fucking sådär!
MEN DEN DÄR KATTENNNNN!!! ARGH!



(Måste han vara så söt?!)

Fast han ser väldigt elak ut här... men jag hittade ingen bättre bild =/ Vet att jag har massor..
Fast tror att de är i den andra kameran. AJA. Happy moment på er!


SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0