Covering Letter

Det ska jag tydligen skriva. Börde nog sätta igång nu och göra det. Men jag känner liksom *Gäsp*.

Jag har redan börjat på svenska. Men jag har tappat bort lappen om vad som skulle vara besvarat. Så det blir lite jobbigt. Får gissa mig till rätt svar eller nått.

Aja

Jag älskar sovmorgon. När man känner att man inte begöver göra nått.
Däremot känns det helt fruktansvärt när man inte vill göra nånting utan bara sitta o njuta o man känner att man måste göra nånting. Eller när man vaknar på morgonen och inser att man har kanon ont i ryggen! Hela ryggen känns som en åtdragen boll av muskler. Jag vill bara stäcka ut ryggen men det funkar inte. O så får jag gå runt och ha ont i stället. Sikken tur at det bara är en så kort dag idag :)

Kramiiizzzzzaaaaar! :P

SnickSnack
Tankar från: ~ ♥ ~ Kristin ~ ♥ ~

sovmorgon är härligt! :)

2010-04-23 @ 11:46:04
URL: http://vackrasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0