Dag två av firande: Nillas 18 års dag.

Kom hem från Linnea vis 13 så det var bara att slänga sig i duschen, Familjen var borta så jag kunde även sjunga ;P

det blev att övningsköra in till Johannelund och hitta dit vi skulle. Alltså till Camilla och lämna grejjerna som jag skulle fixa tills denna dag. Sen blev det ett ivägskjut (fortfarande jag som kör) Till pappas jobb för att lämna av lite sommardäck. Det är ju vår snart!

Där var jag tvungen o kolla upp Nillas Adress. För inte visste jag var hon bodde, och segare datorer fick man ju leta efter. Vi gick igenom 3 datorer innan vi kunde få fram den information vi ville ha. Så går det när man har datorerna på dygnet runt. Säger bara: "Stäng av!"  Vi fortsätter vår färd genom Tornbys alla rondeller och är snart hos Nilla där jag inte får sätta ögonbindel för Nillas ögon för hon kan bli åksjuk:(. Istället får hon ligga ner i mitt knä och i bilen så att hon ser himlen iaf. Och kanske ett och ett annat träd. Fast hon ligger och blundar hela biten iaf. hm. Så åksjuk blev hon ju inte....

Men men väl framma hos Camilla igen blir det skrämmande värre när alla hoppar fram i bolibompa-hattar Tut-tut saker. Ni vet sånna där "Tungor" som åker ut med nått tuutande ljud. Sen satte det igång:

BARNKALASET!
Det blev barnlekar, hitz for kidz och allt det som hör till för ett riktigt COOLT barn kalas. All planering blev lyckan värd. (Är det så man säger?) I varje fall: Havet stormar! Jag van en gång:)

Nu vill jag bara ha alla bilder som tagits. Har några iaf..
Kan lägga upp lite:



Lite bilder iaf^^

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0