Det är tisdag.

Det är tisdag och det känns somen hellivstid tilldess att jag kommer kunna känna mig lugn och avslapnad igen. Har galetont i mitt huvud,haft heladagen :(  Pågrund av att jag bröt ihop igår föralltsom är pågång. Oja jag menar bröt ihop i verklig mening.
Det är press ifrån
Samhällen: Halvt avgörande på vad man får för betyg! Alltså uppgiften vi nu håller påmed. Jag har lånat böcker om kurdistan ialla fall!

Geaografin: "Om du prioriterar det härämnet kommerdu få ett högre betyg"

Engelskan: Lyckas jag bra på NP kanskejag äntligen har en chans att fåupp till ännu ett VG Och mina G:n är därmed förintade för iår!
Men det verkar inte bli så. Pratade asbra idag! Både jag o nilla. Men det bidde ett G Och mina drömmar om ett VG baraförsvann in the sky!

Sen har vi ju Historian: Det jobbiga blev klart idag. Nästa läxförhör ochdet sista läxförhöret är nästa vecka. SKÖNT!

Psykologin: Provsnart. Om Minnet.

Matten: Prov på fredag. Men jag tror jag kommerfixa det här faktiskt! Detär trotsallt ett G prov. Så ja. Godkännt borde jag få. Har även gjort de uppgifter somskulle lämnas in. Perfekt!

Italienskan: Ska skriva en sammanfattning om en bok. På Italienska. Great! Och jag såg även mitt MVG skutta iväg där på de söta småmolnen.


Fast när jag tänkerefter, det var jobbigare igår. Då hade jag även Historian. Och jag har verkligen trott att Matte provet var imorn. Men så äre på fredag! JA! 

Har jag nämnt att det är en ganska stor press från hemmet om körkort med?
Bäst att jag sätter igång o pluggar. Jag känner att överleva 8 veckor till kräversin planering.


Och återigen. Jag ber om ursäkt för mina ikke befintliga mellanslag/rum. Min tagent,nivet.




SnickSnack
Tankar från: Nilla

Vi var bäst helt enkelt, what so ever! :D Du är också skitbra, glöm in det kära vän!

2010-04-20 @ 21:22:32
URL: http://facenilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0