en vecka kvar.

Nedräkning p hög nivå. Fast den var större för en månad sen.

Vet ni vad som händer den 18:e?
Jag har planerat in ett möte med en färgad nål :O
En snygging till lärling har gett ett fulkomligt funderbart pris på en tatuering som jag vill ha på vristen. Men nu börjar jag fundera verkligt på vilket motiv. Innan har idèn varit: Enklättrande Apa likt nicke nyfiken. Men nu funderar jag på stjärntecknen. Jag ska visa er:



Typ en sån apa
Eller
 Nått av dessa Maybe båda.


Vad tycker ni?

SnickSnack
Tankar från: Linnea

Jag tycker stjärntecknet apan, har aldig sett det förut, men den var snygg. Jag fastnade för den.

2010-04-25 @ 10:55:14
Tankar från: mellisofsweden

Hej tjejen hur e det? La du till min nya blogg på B.L? Vet inte om jag glömde säga till dig.? Kram

2010-04-26 @ 20:49:16
URL: http://mellisofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0