Firar så mycket jag kan!

Igår vart det typ: "Fira påsklov!" Åkte till Mjöllat (mjölby) tillsammans med bruttan (Linnèa) och hälsade på hennes vänner. De hälsade på mig som om jag var en vän de inte sett på typ AAAAASSSZZZZlänge. Najs! Kändes direkt trevligt att vara där. Vi satt i nån Addes lägenhet lyssnade på musik och dansade afrika-dans och Twist.

Sen vart det utgång till en bar eller nått liknande för kareoke. Där tyckte jag att det dog lite.

Men var inte så jeklans pepp alls under hela dagen. Men det var kul! Det var det. Bara jag som var under isen lite. Men det ska bli ändring på nu. Dags att göra sig iordning för en korsfästning^^
Jag berättar sen my Dear Ones.

pusses och krames nu. Jesus dog för oss så visa kärlek till varandra.

(Jag tycker att Jesus är ett rätt kul namn...)

 

Let me your funky chicken!

SnickSnack
Tankar från: marie

lagt till dig nu så lägg till mig

2010-04-02 @ 14:59:07
URL: http://lillmian.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0