Hetsigt

Took a while to drag me out of bed, Aim some coffee at my head, Saw the clock I'm running late, It's an ordinary day. So little time so much to do, I'd like to spend one day with you. And if that day is not enough, Maybe we can stay in touch, But I'm not making plans for tomorrow, For tomorrow nevre comes.





Å så vare en ny vecka i skolan. Tydligen har vu hur mycket som hälst på gång men jag känner inte riktigt av det där. än. Men det är bara ta o ta ett stort grep om vad som ska göras. Allra först. hitta en resension på boken som tydligen ska vara utläst tills imorn O.o Och sen leta reda lite om kurder så att jag kan fråga ut kära Simon imorn om hur jag ska fortskrida i detta arbeta. Men vad har man inte en lärare till om inte att kolla upp sånna grejjer?

Tänkte ävevn meddela att min frihet är i antågande. Uppkörning+prov bokat! 18 årsdag inom 3 veckor. Framtiden ser bara ljus ut just nu. Sen vare visst så att våren kändes idag. Japp bara ljust.

Pussar!

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0