Men å andra sidan.

Jag borde läsa på om kurder. Jag borde. börja planera mitt arbete om det. Det ska in om 2 veckorså.. Ja. Det vorreju bra att ta tag idet kanske?
Sitter i musikrummet och kollar igenom alla instrumenten inför imorron. Vi ska tydligen repa med ett sprillans nytt band här ungefär klockan tre. Med mina cp-trummor :S

Min mellanslags tagent har blivit aströg! Så ni får ursäkta här med att det saknas mellanrum ibland! Jag tror ni förstår ändå. Ellerhur?

Åså. Ruben.

Vart erbjuden att bli fotad med det där: "Modell för en dag" grejjen med The Studio. Kuligt va? Det var Martina den urgullige somhade tipsat om mig. Eller vadnu den där thommas sa. 4 kompiar fick jag ta med mig till det. Så jag berätta direkt för dem jag satt med. (exakt 4 pers.) Men reaktionen från dem var inte riktigt väntad. Jag hade bokat ett datum för att det skulle bli enklare att bara byta datum sen, alltså flytta på den. Och datumet varden 24 juni och både jag och sara har redan åkthemdärifrån medtåg kvällen innan så detskulle bara bli jobbigt att behöva åka dit igen, Pernilla hade redan varit med om det och såg inte någotviadare pepp ut, måste jag erkänna :( Linnea vart jag lite confused över hennes reaktion. Nu äre juså att alla ni jag har nämnt här läser min blogg emellanåt ;) Så därför kan jag ju barafråga. Vill ni hänga med om jag byter datum till augusti? Inget tvång! För när jag berätta för mamma tycktehon att jag skulle ta med min kusin. Men jag tarfaktist hellremed er!

OCH om vi åker efter augusti äre bara en som behöver ta med målsman (A)

Men men pratar med er mer sesi skolan ;)

Bea vetjag var pepp så hon åker med! Vare sig hon kan eller ej. MOhahaha!

Aa.

Detta vardå dagens "största" bekymmer. Haha nej verkligen inte. Dagens största undran kanske? 

Nu ska jag plugga körteoriså att det stårhärliga till!

Puss och bonvoyage!  (stavas detså?)

SnickSnack
Tankar från: Nilla

Jag är visst pepp! Blev bara så förvånad - trodde de bara höll till på den avlånga ön. Pepp på Folkö imorgon också btw!

2010-04-17 @ 21:26:38
URL: http://facenilla.blogg.se/
Tankar från: Linnea

Klart jag vill med, vet bara inte om jag kan. Meddela datumet så kollar jag upp det. Annars vill jag verkligen, skulle va jättekkul!!!! :D prata i skolan" puss

2010-04-19 @ 17:55:44
URL: http://chokladpralinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0