Nu hare gått en halvtimma.

Så var var jag? Juste
Jag var visst värst. Det är bevisat. Jag hade nämligen 4 cm ,typ, snö ute imorse när jag skulle till skolan.
Där jag för övrigt fick veta att jag kom en timme tidigare helt i onödan. Tänkte att jag skulle vara duktig och inte komma försent, även om jag bara skulle komma ca 10 min försent. Men ändå, 10 min, det är ganska mycket.
  ni vet nog mina finusrliga busstider. Det slår aldrig fel att jag har kommer antingen en timme för tidigt eller några minuterföresnt. Ibland även sådär en halvtimmes sen. Sådärför tänkte jag att jag skulle komma tid idag. Jag har uttnyttjat den läraren tillräkligt mycket så jag kände att nä. Jag ska vara en duktig medborgare och komma i tid.
Men på det viset fick jag några tankar besvarade. Vårat Samhällsarbete, har jag berättat om det? Iaf, är det ett asstort arbete som är väldans betygsgrundande. (Hm jag kanske inte formulera mig rätt där, Men arbetets betyg är istort sätt slutbetyget sen i kursen. Förstår ni persen? Så jag diskuterade källor med vår kära samhällslärare som är ovanligt engagerad tyccker jag, Me like. (him)
Hehe

Nu har jag skrivit ett jobbigt-att-läsa-igenom-inlägg igen. Sorry, men vem bryr sig igentligen? Det är ju erat fel om ni vill läsa. Om ni tycker att det är ett problem alltså.

Puss

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0