Skola imorn.

Känns ganska sorgligt faktist. Har haft ett väldigt lugnt behagligt lov. Ett bra lov. Kunnat nästan vila upp mig^^ Firat massor och bara umgåtts med härliga människor.

Och nu slutar kvällen som en vanlig söndag efter en vanlig vecka. med tv och en del facebook och annat smått och gott på datorn.

Twitter funka inte för mig. Så et bidde skype istället.

joust sänd mie ön ässemäss eller mäjl år mäijbie ön kommenarie så kanske du får dig ett namn dit :P

SnickSnack
Tankar från: ~ ♥ ~ Kristin ~ ♥ ~ vackrasol.blogg.se

va söt du är :)



japp min katt går ihop med andra katter, hon är från ett katt hem...



jo tack de går bara bra i trädgården, börjar se någolunda bra ut nu.. hehe.. :D

kraamar

2010-04-12 @ 06:37:24
URL: http://vackrasol.blogg.se/
Tankar från: ~ ♥ ~ Kristin ~ ♥ ~ vackrasol.blogg.se

hihi självklart får du komma på besök, men ränka med att jag sätter dig i trädgårds arbete ^^ hihi... men nybakat bröd och te kan du få ute i trädgårds möblerna :D



hihi



kramar

2010-04-12 @ 06:40:22
URL: http://vackrasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0