sometimes you can't make it one your own

Att fixa i en trädgård.
Idèerna är många och olika. Pappa vill ha kvar busken mot vägen, jag vill ha staket, Mamma vill iaf ha en grind, David vet jag inte, han är i Berlin. En uteplats ska det tydligen bli. Jag tror jag ska börja måla upp den nu. Kanske kan bli mitt sommarjobb om jag inte får nått annat? Det vorre bra. Kan jobba hemifrån.  Det jobbiga är bara att jag behöver någon som kan hjälpa mig med det. Plantera runt blommor kan jag. Funderar på något sexhörningt eller 8 hörnigt. Det blir visserligen ganska stort. Men det passar in i bilden. I trädgården.
 På gräsmattan har det börjat växa massor näsor. Nästan varenda en av näsorna från lönnen har rest sig upp. Katastrofalt!
 Snart är det sommar också. Håller på att planera för fullt. Helst vill jag ju ha sommarjobbet på gotland. Men det verkar itne som att jag kommer få det. Ska ringa Mammas jobbarchef senare och höra om jag kan få tillsynsjobbet jag kunde fått förra året. Sen har jag ju alltid simhallens sommarjobb. där jag nästan har en garanterad plats. MEn det är bara två vec´kor. Inget kul:(

Och dte påminnermig! Måste tolka om en simskoleblanket så att en indefamilj kan förstå den. Bäst att göra snabbt imorn! Annars blir det nog försent för dem! Upps!

Aja. Nu ska jag springa iväg. Kaffet rinnet snabbt igenom som de säger.

SnickSnack
Tankar från: Nilla

Du funderar inte på att bli inredningsarkitekt eller desiner? :)

2010-04-10 @ 14:43:33
URL: http://facenilla.blogg.se/
Tankar från: Madde

Sv: ÅH jag älskar wolverin min favorit, han är snygg tycker jag skådespelaren alltså men karaktären är hela grejen älskar "farliga" killar haha ;-) .



Det är verkligen tur för folk som kan ta p-piller :)

2010-04-11 @ 17:42:56
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0