Åh! vad gott det luktar!



Jag är svin hungrig ju!
Och vad ska jag göra med den överblivna tv:n? keep or throw?

Middag tonight! Kan man gå i samma tröja man städat i? hm. Får spilla med flit vid lunchen som snart är klar så måste jag byta.

Jag harat det där dilemmat om kläder, Slänga i tvätten för att man har haft det endast en dag och städat i det eller behålla det på kvällen ut och hoppas på att inte känner svettlukten som är näst intill obefintlig bara för att man känner sig taskig mot miljön annars?



SnickSnack
Tankar från: ~ ♥ ~ Kristin ~ ♥ ~

fint hår du har, vill me ha... ja har tråkigt rakt hår.. buhuuu

2010-08-01 @ 22:20:07
URL: http://vackrasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0