Begäran

Bild begärd av vakrasol som för övrigt själv visar fina bilder på sitt mysiga hem som jag gissar på att de själva mest har renoverat. (Gissade jag rätt)

Jag har inte så bra minne va vad jag skrivit (och jag orkar inte gå tillbaka och kolla) Men jag gissar på att det har att göra med ommobleringen i rummet.

såhär ser det ut nu:
 Ena väggen. Kan meddela att det stog en ljust träfärgad hutch där den vita kofferten står nu och koffrten stod på den bruna byråns plats. Byrån stod förut där jag står och tar bilden.
Hade jag kunnat tagga så skulle jag också ha taggat mitt mesterverk med bilderna dock är hälften av bilderna bortplockade. byrån kom ivägen. (Det gula är konsertbiljetter.) Och Madonna och MJ hade jag taggat med...
Det vita som lyser brevid är min garderob.



Min underbara säng tillika den andra väggen i rummet och faktiskt någorlunda framkomligt golv. Ni ska veta vad grejjer jag har hittat! Och nu är ju den stora frågan :Slänga eller inte slänga? (Det mesta har jag faktist slängt.)
Men det som ligger på golvet där är lite som jag är jätteosäker på om jag verkligen SKA slänga. eller bara gömma i en låda?

Jaja. jobb imorn och nu är det dags för mig att sova :D

SnickSnack
Tankar från: Madde

Kul att se ditt rum :)

2010-08-02 @ 19:30:24
URL: http://www.saramadeleine.se
Tankar från: ~ ♥ ~ Kristin ~ ♥ ~

roligt att du visa ditt rum :)



hihi de stämmer bra de, har massa nya planer på g i huset nu. :)

kramar och god natt

2010-08-02 @ 23:30:22
URL: http://vackrasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0