Bom bom Paow! nr 2

Glömde skriva varför jag hade överskriften. (Nej jag är inte en såndär som skriver en låttitel till inlägget och sen skriver om nått som inte ens har nått med titeln / låten o göra. Förrutom nyss då, men det var inte med flit.)

Jo, var på ledarmöte för att få reda på hur jag ska jobba den här terminen. Typ som förra året fast nån timme mindre eller nått. Kanske några torsdagar med som vikarie. (viktigt! anteckna!) Men så, som "överraskning" på dagens möte så fick vi lära oss att dansa utav Hannahs fadder. Kul vare och jag har nog aldrig kännt mig så tafatt.

Hur kopplar vi detta till rubriken? Vi dansade såklart till den och till tik tok eller varen heter. ni vet den där "I'm hot really hot daradarada, hm hm hmhm daradara da"
Ni fattar vilken va?

Det var street dans. Tydligen en lätt dans :s Som sagt Tafatta-Madde.

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0