Bom bom Paow!

Kort dag i skolan som sagt, känns som igår :S
Så hem kom jag och sommna på soffan en stund innan mamma kom hem, då gick jag upp med en kopp kaffe med mjölk och 2 sockerbitar i ( :O Det brukar inte förbrukas hos mig direkt, men gott vare) Och sätter mig och läser nått kapitel i boken jag nu har läst över hela sommarn. Som försvar säger jag att den är på engelska, och alla har nog märkt hur soppig jag faktist är på engelska. (ja soppig som gröt fast rinnigare^^)

Men nu till nått viktigt! JAg körde nästan (obs) lagligt hela vägen. Men sen kom vad jag trodde var grannen och körde förbi så jag körde efter och när han svängde av på ett litet sidospår (där kan man köra väldigt *host*lagligt*host*) Så tänkte jag aha jag kan köra snabbare än honom hem till våran gata utanför stan. Men så vare inte grannen! Hur irriterande äre inte? Här riskerar man sitt körkort för att komma före gubben o så äre inet han?!




SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0