Mentordag.

Som en tradition på folkunga så har man varje torsdag efter att man börjat en dag med sina mentorer. Synd bara att våra mentorer är så soppiga på att komma på roliga grejjer att göra, läste genom fb att en annan klass var och bowla.Vår klass fick våra skåp, lekte lekar, åt kakor och gick och lyssna om livet bakom kulisserna på en teater. Alltsammans inom ramen på 3 och en halv timme. Där efter fick man fly fältet.

Det ända som kändes värt att komma till skolan för var väl i såfall skåpsnyckeln. Vi skulle lämna tillbaka nycklarna innan sommarlovet för att de skulle göra om vid skåpen. Det har inte hänt så det kändes helt onödigt och jag har nu fått ett nytt skåp, känns helwierd! Men ja, kakorna var goda :)


Nu ska jag sitta här och bara njuta av att jag är ledig fram till kl 18.30 för då ska jag på möte.

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0