Ny mobil skulle tastas

Jag kunde iaf skriva rubrik men längre kom man inte :/ Hm. Får se hur man ska ta till det.
Kan bli att jag får flytta bloggen eller nått.
Men mer bilder har jag hört att folk vill ha. Och kanske roligare uppdateringar. För så roligt skriver jag ju inte jämt.

Mene var på emelies land igår vilket kändes otroligt mycket mer värt än att springa runt och bli blöt och nolla andra. Vi grillade, myste och rökte vattenpipa. Ångrar lite dock sista blosset med tanke på hur halsen känns idag. Men första omgången was ok!

Jag har också kommit fram till att jag är supernöjd med mobilen! Så nu ska jag lägga över lite pengar pa pappas konto så att det blir lugnt i huset ett tag. SEn riva lite golv för att sedan åka in till staden på sushi-kväll hos Fridalius.

Spännande ska det bli då jag aldrig ätit sushi förut. haha. Men tänk ifall jag gillart?! :O

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0