sjukdag:(

Vaknar med världens möda. Aldrig trodde jag att det skulle komma så fort, förkylningar är och kommer förbli återkommande i olika hastigheter senaste gången fick jag feber direkt och den härgången börjar jag med att hosta lungorna sträva och ömma. Ett värre symptom finns inte, om man bortser från huvudvärken min sackars hjärna är utsatt för.
Jag tror bestämt att jag har bitit ihop hela natten  för käkmusklerna är spända sim pingisbollar, eller rättare sagt golfbollar, fast små. Min nacke är hårt knuten och axlarna har följt med i snaran.
Jag mår alltså ovanligt bra í jämfört med förra gången om jag minns rätt.

Att jag desutom har besök av röda floden har bara gjort mig mörare. Jag har iaf inte vart ensam hemma. Pappa har vart sjuk han med. Om inte sjukare iförsig. Och tvn har vart påslagen i stortsett hela dagen. Det var också tänkt att Linnea skulle komma hit men ingen orkade ta oss ifrån våra mysiga bäddar så nu sitter vi och smsar istället^^
 
Nått mer kuligt att berätta?
Jag älskar min nya mobil:D Japp så är det!



Så här ser den ut :) fast min är mer grå. hade jag vetat att det fanns så här svart hade jag tagit den direkt!


....Eller inte.


SnickSnack
Tankar från: sara

hahaha "besök av röda floden", den va fejn!

krya på dig!!! (vet du jag tycker det känns som jag inte pratat ordentligt med dig på jättelänge, har jag inte det? haha. ännu längre sen jag fick massage också... hint hint)

2010-08-30 @ 21:00:26
Tankar från: ~ ♥ ~ Kristin ~ ♥ ~

krya på dej... ja är ocå sjuk :(

2010-08-31 @ 16:13:15
URL: http://vackrasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0