Brännmärken på lite fel ställe.

Skrev nyss att jag fick en popcornkärna innanför linnet. Det har gett brännmärken. Ja ni läste rätt jag har prickiga brännmärken på mina tuttar! Vi får hoppas att de förvinner!
Det ser ju inte så snyggt ut. Och histrojan är ju inte direkt nått att skryta med:
Skulle hälla ut lite popcorn från kastrullen för att det började bli förmycket och så poppade ett utav kärnerna ut o fastna innanför linnet. Vilken härlig historia. Kan man dra nångång när man ska bryta tysnaden.... eller inte.

Vi håller tyst om det här va?

SnickSnack
Tankar från: Ylva

sv: man tycker ju att jag kanske borde tröttna nu efter att ha sett den sisådär femtioelva gånger :P haha, en snygg karl räddar allt ^^

tack detsamma, gött å börja prata med lite kuliga, vettiga männskor ^^

sov så gott å hälsa franz :D

Kram

2010-02-12 @ 23:38:05
URL: http://anotheryou.blogg.se/
Tankar från: Sofie

Otur, hahah. Hoppas dom inte gör ont i alla fall! Ha en fin dag! :) Kram

2010-02-15 @ 10:28:54
URL: http://fiveseconds.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0