Det är lördag.

Om ni har missat det vill säga. Det blir en typ av sitta och mysa i en tv soffa i linköping ikväll. Värra och jag med en massa film. Eller ska vi ta och kommentera melodifestivalen?
Fast ikväll är det en rolig person som ska ha en fest. JAg skulle jättegärna vilja gå på den. Men jag är en lojal typ! Så därför ska jag och Värra ha en hemmasittar kväll. Men det blir nog förträffligt det med. Jag får bara ta och peppa lagom.
Men fick en så himlans lust att röra på mig. Inte sitta still. Sådärför. Imorn är det Madde som tar och åker hem med 11.53 bussen och tar tag i uppgiften som ska in imorn kl 19. och tar en ordentlig svettstund med ett sunkande av MUSE ifrån stereon. Det borde bli bra. Eller kanske någon annan skiva. Någon borde jag ha så att jag kan ta i ordentligt och bli svettig. Ochh om det är 0 gradigt eller varmare. Oyes! Det är madde som tar isn första springtur. Trots halkan som rär här ute! Omy vad jag är träning sugen. Men nu är det visst jag som ska ta mig en tur i bilen ock förstöra miljön.
Byebey!

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0