En hal fläck.

Mitt på golvet i köket och jag tror jag har förorsakat den.
Mamma bad mig gå runt med en flaska pledge och torka av en del skåp och så. Jag vart lite restlös och gjorde ett sprut rakt ut i luften, precis ovanför där den hala fläcken nu äger rum.
Jag har inte berättat något om mitt fria sprutande än och det bästa är; Mamma tar åt sig skulden för att hon tvättade golvet precis efteråt. Det skulle säkert lika gärna ha varit för det, men jag tror bestämt att det är mitt fel att familjemedlemmarna riskerar att sätta sig på rumpan varje gång de paserar frysen.

Det blir inte bra på Tomtens lista...

SnickSnack
Tankar från: sofia

Haha jag lovar, ska inte skriva nåt:D hoppas att du inte hör det från nån annan innan du ser det heller :)

2010-02-02 @ 22:15:00
URL: http://sofia06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0