Ett nytt försök.

Försöker att återigen få hem gratisverisionen av Office 2007. Men det tar otroligt onödig tid. Kanske lika bra att köpa det. Men jag har inte råd just nu. Ska ju betala en resa. Det kommer ta några tusenlappar att göra det.
Jag kommer alltså att leva på ca 600 i några månader. Känns ju toppen... Eller ja, Det är det nog värt! Det tror jag säkert att det är! Glad över att jag kan betala det sähär iaf än att betala allt på en gång. För det skulle jag aldrig ha råd med. Men nu funderar jag på att ta och spela lite musik. Har redan spelat lite på pianot. Men jag tänkte ta och låta som en misslur på en båt med min bas också. Så jag kan ta och vara lite överlägsen på onsdag. Hehe.

Måndag imorn. Någon som vill simma med mig?

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0