Jag är trött!

Jag är supertrött på min tandställning. Jag har haft den i 2 dagar nu. Och min tunga har ett evtryck efter stången i gommen. Jag börjar riktigt fråga vad den har där att göra. Just nu känns den helt otroligt onödig.

Inte nog med att min tunga får stryk. Jag har börjat få ont ordentligt i mina tänder nu. Och käkfästet. För att jag arbetar med tungan så mycket för att få den på ett skönare ställe. Mina tunga är fast i en helvetesversion av sitt paradis. Kan det bli värre?

JO. Jag kan inte äta längre. Kunde ju klämma i mig lite under dagen. Men som sagt mina tänder börjar göra ont och mitt käkfäste så: Jag ska nog gå och ta den där sorbet så det bedövar lite svälja ner en ipren och gå och lägga mig.

huvudet börjar kännas nu med nämligen. Ni vet kanske hur det är när man går och spänner käken en längre tid? Jo så känns det nu.

Så Glass och tablett here I come! But before bed. Let it be wax! O yes!

Vax är kvällens räddning! O so it is!


SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0