Måndag 15/2

God morgon världen!
Igår blev det inte så mycket skrivande. Men vad skulle jag skriva? "Jo det är ju Alla hjärtans dag idag! Det har ni säkert inte missat. Jag är singel och kanske tillbringar den här dagen med en kompis. Troligtvis inte då alla är upptagna med födelsedagar och saker. SKulle tränat igentligen men så blev det inte. Jobbade till kl 14 och fick skjuts hem av mamma så jag var hemma igen vid 15. Snippsnappslut så var sagan slut.!"

Ganska tråkigt inlägg isåfall. Men så kom jag på. Brukar jag skriva så himlans många "ÅH! Så schpännande!" -inlägg? Nä. Jag brukar ju mer eller mindre bara tala om för er om dagen som precis har gått. Så därför skulle jag ha kunnat skriva inlägget igår. Menmen. Tiden är förbi och det finns ingen anlening att titta tillbaka på det förgågna.


Kan berätta idag om idag. Idag är det Måndag. Måndag ojämna veckor betyder sovmorgon till kl12. Jag och en friend of mine hade bestämmt oss för att gå och simma idag innan skolan och sen äta some brunch. Men stackarn har tappat rösten så det blev ingen tidig buss in till staden. Istället tog jag på mig joggingskorna och gick ut alldeles yrvaken klockan halv 9 på en halvtimmes promenad varvat med små jogging intervaller.

För inte ska universum vinna över min kamp att träna! Ibland tror jag nämligen att världen har nått emot mig när jag ska träna. Antingen så är anläggningen jag ska till stängd eller så har jag glömmt något. ELLER så är det ont om tid. Så derfor har jag trotsatt allt och alla och börjat träna. Menar var ju ute och gick! IMORSE!
Nu längtar jag bara tills det börjar töa så kan jag kanske sluta halka runt på de där otäcka isbeläggda vägarna som finns här ute i bursen.

Annars är allt fint?

SnickSnack
Tankar från: Johanna

åhh tack så mycket :) Ja men absolut! Lägger till dig nu då^^ det är bara fint, själv? kramar

2010-02-15 @ 10:33:13
URL: http://dressingdarling.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0