Måndagar kan DÖ!

När man har sovmorgon till kl 10.30 vill man sova åtminstonde till kl 7! Men nä. Up we go at 6 o'clock!
Till tandläkaren skulle jag ju för att byta ut gummisnoddarna och för att testa metallringarna jag ska ha runt tänderna näst längst in. Efteråt tänkte jag vara lite hurtug och simma. Kommer till simhallen i lugna ro och får reda på.... Bam bam BAAAAM!: Simhallen öppnar inte förrens 10. Världen vill verkligen inte att jag ska börja träna. Lika bra att jag stannar inhomhus fram för min bästa vän... Datorn. Fast tnkte skriva Tv:n men hehe datorn is mucho better.

Nu har jag ont i tänderna igen och är klar med svenskan. MAn hinner mycket när man inte får träna.

Byebye! Dinner time!

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0