Mår illa.

Det smakar skit i min mun. Delvis limmet som fästerna är... hm.. fäst vid och från metallen. Det smakar ju ren metall. Hur vidrigt som helst! Som att bita på en gaffel.

Det är ju bra att den inte kan rosta iaf. Tänk er den smaken :S

Jag tänkte testa det roliga med att äta en macka nu. Innan jag börjar inse hur fruktansvårt ont jag har i tänderna. Fast ifs. Försökte mig på en clementin nnär jag kom hem... Det slutate med att jag hade sånnt där skal som är på självaste klyftorna, ni vet det där tunna genomskinliga precis utanför det goda, fastna i min fina stång jag har in gommen.

Hahah! Jag har medtagbar sysselsättning då jag alltid har nått att leka med tungan med. Hahaha

SnickSnack
Tankar från: Linnea

sv: japp det är ja som ritat, tack så mycket :) hihi



Gullunge, jag hoppas tandställningen löser sig för dig <3 det vet jag att den gör, snart är den naturlig :)

2010-02-16 @ 20:00:14
URL: http://chokladpralinen.blogg.se/
Tankar från: [email protected]

För jag skriver precis vad jag tycker & känner sånt gillar inte folk ...

2010-02-16 @ 22:14:51
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0