Min smärta. En nyhet?

Har jag berättat för er om min smärta i mina tänder?
Det har jag säkert men det bryr jag mig inte om!
Har ju satt in gummisnoddar mellan ett par tänder för att det ska sitta ringar runt två. om ni minns
Först i början kändes det bara kul. HejHEJ, jag tuggar gummisnoddar! liksom. Men nu!
Nu har jag så ont att jag inte ens kan tugga på de där riskornen i risifrutti.
Jag har så ont
att jag inte kan ha min tunga mot vissa tänder
att jag inte ens kan säga bokstaven S!
att jag tror bestämmt att mina framtänders glugg har minskat.

Förstår ni vilken smärta jag genomlider?

Jobbigast idag:
Jag kunde inte äta den otroligt god amaten det var i skolan idag :(
Eller inte kycklingbitarna iaf.


Eftersom att jag måste tugga med framtänderna (Vilket jag också har ont i till viss grad) Så ser jag väldigt roligt ut. Det går sakta, och ja, det gör ONT!

Buhu! Få det att sluta!

SnickSnack
Tankar från: Sofia

svar: nej, jag vill inte ha dem längre.

2010-02-04 @ 11:15:41
URL: http://humancancelation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0