Vad heter det nu igen?

SKulle träna inför morgon dagen. Hela tiden tänker jag högt för mig själv: "Vad hette det nu igen?"
Små enkla ord som exempel; Antikens grekland, ofullständig och bosköttsel! Bah!
Madde kommer så svammla imorn! Det här kommer gå bra så länge alla fatta rmina små pytteskämt mellan andetagen.

Det är mysdag imorn i skolan och jag tänker gå i en kofta och strumbyxor. Eller en STOR mysig tröja jag alltid har när jag myser. Nu är frågan:
Rosa eller grå?
Jag har nämligen två.
Märkte ni att jag rimma där?
Japp japp det gjorde jag det! Alltså jag har två STORA mysiga tröjor min mormor har stickat. En är ljust grå och en är rosa.  Fast tror det blir något annat myspys klädsel.

Kankse Sockar. Eller kanske täcke...

SnickSnack
Tankar från: Jonny

Sure darlin! ;) Lägger till dig pronto!

2010-02-10 @ 21:21:35
URL: http://jonnyjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0