Absolut ingen klagan!

Hade klagorfri-dag idag. Riktigt kul. Man upptäcker verkligen hur mycket man klagar.

Som sagt va ingen klagan på hela dagen. Men om jag skulle klagat så skulle jag ha sagt nått i stil med; ARG! Grymma pratglada historielärare! JAg missade bussen med 10 meter, det är sviiiiin kallt ute och jag är arg för att jag missade bussen och såg den åka iväg. DET SNÖAR! ARG! Vaddå tjat om kinder ägg? Det var säkert pga det där otroligt onödiga konvesrationen om kinderägg som sabbade för mig och min tid till att hinna till bussen (Hur gammal är man egentligen är man om man tjatar på en lärare om kinderägg? Va?) Och hur fan tänker man när man hänsynar till ens persons mobilnummer utan att säga till den personen ifråga först? (<--Det irriterar mig mest, riktigt arg är jag på cheferna på det jobbet).
Men nu har jag ju en klagofri dag, så därför säger jag inte dessa grejer. Det var ju bara ifall.

Dagens fråga: Är det otrevligt om man efter fem minuters tysnad tar fram sin mp3 och somnar in resten av bussfärden?


Japp det var väl allt. Förutom att jag saknar en viss persons roliga små ord på mobilskärmen. Buhu!

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0