borde göra arbetet.

Tänkte gå och lägga mig nu. Men jag borde verkligen sitta med arbetet till redovisningen på torsdag.
Kanske fixa en fin liten presentation och sen skriva in lite allt eftersom jag har läst på mer om Australiens upptäckt.
Japp så får det bli^^
Kan ju redan om Willem Jaszon och James Cook. Hehe slåupp det ni!

Hahaha!
Min katt började nyss leka med sin egen svans! O gud det var nog det gulligaste jag sett.
Han ligger på rygg brevid mig och jagar svansen (som jag viftar med mellan hans ben) med framtassarna och munnen.

Oh! Var är mobilen eller kameran när man behöver den?
men men kommer säkert fler tillfällen. Iaf om han är så här korkad:P
 ´
Nu ska jag arbeta i några minuter sen sova.
Kom på världens grymaste idè!

Tell you later! <--när det är klart alltså.

SnickSnack
Tankar från: Camilla

GAH jag har inte ens hunnit börja med historian D:

2010-01-05 @ 11:04:39
URL: http://sunandstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0