borta bra men..

Hemma kan ibland vara bättre.
Iaf när man kommer hem vid 13 och man direkt kan ta av sig jeansen, gå runt i långkallingar och sen sätta igång och köra sån där dvd-träning. Men jag har tränat det är det viktigaste!
Bara för att jag ändrade mig när jag stod där inne på world class.
Jag har ju fått sånt där fripass för en vecka av mamma, som köpte den nya bodywork-skivan (då ingår sånt där fripass på köpet), Och som sagt eftersom att det bara är för en vecka så bestämde jag och hon bakom disken att det är nog bättre att vänta på mitt nya schema för vårterminen så att jag vet hur jag kan använda veckan maximalt. Men tänkte Måndag nån lugnt yogapass? Om det finns:) Eller bara lite spring på ett löpband. Sen tisdag så kan jag åka dit på nått pass kanske.

Vi märker hur det blir. Och nu är jag äntligen igårn! JAJAJA!

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0