Det här med att gå upp på morgonen..

Jag har skitstora svårigheter med det. Det är som om hjärnan tänker: "Nej gå inte upp, det är ju bara en dröm!"
För jag har upptäkt att jag har börjat snooza i sömnen. Inte bra! För då vaknar man en halvtimme (ibland en hel timma) Efter det att man skulle gått upp. Det blir verkligen stressigt då.
Så imorgon åker alla klockor fram. Det är mobilen, vanilga klockan, stereon (=D), och en sånn där Wake-up light med vågdjud. Allt ska ringa imorgon kl 10 i 6, alltså 05.50, Då måste jag ju upp och stänga av en mängd olika saker för att kuna gå tillbaka till sängen igen. MEN DÅ! ska jag ha så mycket grejer p golvet så om jag stänger av allt blir det att jag ramlar över allt. Mohahaha! Jag är ju så smart!

Men så var det där med att mina inlägg ibland försvinner när jag skriver.
Serious, de försvinner undertiden jag skriver. För helt plösligt tittar jag återigen på den första sidan man kommer till när man loggar in på den här portalen.
 Hm *suspicious eyes*


SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0