Godmorgon sverige!

Dags att dra till sskolan snart. Sovmorgon är nog det 8:e underverket! KAn sitta och lugnt nyta av en STOR kopp kaffe. Haha.. råka ta fel mugg (A).

Men sitter och lyssnar på peppande musik så att jag kan komma till skolan med ett härligt leende. Det här ska bli en bra dag!

Det måste det bli!

Annars då?
Min katt är hos veterinären och ska kasteras. Enligt mamma skrek han när han åkte bil. Vi har alltså en ganska ikke bilvänlig katt.
Han uppäkte att det finns andra katter i världen och gjorde stora ögon. + att han blev utskälld av en hund, enligt my mother.

Får se hur han mår sen när vi kommer hem med han. KL 15-15.30 ungefär ska vi hämtan. Då har jag förhoppningsvis slutat skolan.
Sista körlektionen för mig idag! (Trodde att den slutat:S) Men vi ska bara tala om betyg.

Håller tummarna för ett Mvg. Men det antagligen ett Vg. Pågrund av min ikke vilja att engagera mig i dessa lektioner. Fast jag sitter ju faktiskt med och så:)

Japp vi får se vad dagen har att erbjuda. Men förhoppningsvis blir det nått mer skojigt som dyker upp! :D

Byers!

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0