Inte alls uttråkad.

Madde sa (18:52):

MEN NEJ SARA!

Hur kan du lämna mig så här!

AH! Du är ond sara!

Du är jätte ond!

Madde sa (18:52):

You are not whitout MALICE!

YOur EVIL!!!!!!!!111ETTett

Nu tänker jag sitta här och pränta in hur ond du är!

Madde sa (18:53):

Lämna mig så otillfredsställd som juliet lämnade romeo!

Fast du behöver inte säga att du älskar mig ifs.

MEn du kan ju iaf hålla mig sällskap i den här hårda värden vi lever i.

Madde sa (18:54):

Inte vända mig ryggen sådär för en liten huvudvärk!

Du är en elak kvinna!

Eller en gammal tant kanske?

SÅsom du pratar

Och itne orka se film?

Vad är det som är jobbigt med att se film?

hm. få se... Trycka på playknappen?

Madde sa (18:55):

SARA!

Jag hoppas du läser det här sen!

Annars var det här jävligt onödigt..

Men vet du!

Vet du sara!

Jag ska print scanna det här o lägga in på min blogg och så får alla se hur ond du är!

Madde sa (18:56):

Inte orka ta dig 4 mil för att se film. Eller bara sitta i DIN soffa med en popcorn skål och en Madde brevid.

Det är lathet! Din feta (söta) lilla Korv!

Jo du jag vet allt att det är det värsta man kan kalla dig så därför

Madde sa (18:57):

KORV! KORV!KORV!KORV!KORV!KORV!KORV!KORV!KORV!KORV!KORV!KORV!KORV!KORV!KORV!KORV!KORV!KORV!KORV!KORV!KORV!KORV!KORV!KORV!KORV!KORV!KORV!KORV!KORV!

KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV!

(man kan inte uttala KKKKKKK så därför vart det bara ett K!!! FGS!)

Madde sa (18:58):

Thähähä! Nu har jag snart suttit ock skrivit i 10 min

känns det bra nu sara?

va känns det bra nu.. Att jag sitter här och kallar dig korv va?

Madde sa (18:59):

Men du sara

Sara*

Jag hoppas att du inte blev arg nu.

MEN DU ÄR EN OND KORV!

Madde sa (19:00):

Du kan ju ta de där mördar tomaterna i hand!

Nä nu ska jag sluta för du är inte värd mina ord.

Och kolla! Inte en ända smilies.

Madde sa (19:01):

O jag printscanna inte!

Jag copierade!


Kan ju meddela att hon var utloggad 18:50..

SnickSnack
Tankar från: s...a...r...a

hahahahhaha

tur att jag klickade in här när jag gick förbi datorn. riktigt underhållande. KOOOOORRRRRRRV (rullande rrrrr) på dig med

2010-01-15 @ 22:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0