Jag vill klaga lite.

BÖHöhöhöööl! Jag är ensam! Vill göra nått. Men vad? Jag vill... eh...jag vill se film med nån!
Eller dansa lite! Ja! Jag vill röra på kroppen till härlig musik! Jag vill snurra runt i piruetter, jag vill slänga med håret, sträcka på armarna, på benen. jag vill gå ned på knä och spela luftgitarr. jag vill sjunga högt och falskt. Men inte ensam. Det blir inte lika roligt då.
Jag vill också stå på scen med min bas. Se cool ut mina brillor och bara köra gången till en tung med ack så härlig låt. Jag vill rocka loss med Nilla till "long befor Rock'n roll". Jag vill gå på konsert. Jag vill känna den klaostrpfobiska känslan man får av att stå tätt intill de andra somn gillar samma musik som en. Långt fram så att man ser varenda centimeter arstisten/-rna. Jag vill skrika mig hes till underbara låtar. Jag vill dansa när man väl får plats för det.

Jag vill inte sitta här med min dator och bara drömma om det.

Jag vill vara social. Träffa andra. Men just nu är alla borta. Eller förlångt bort.
Urs. Jag känner mig som en erimit. Fast de känner sig nog inte så ensamna. De har ju ändå valt att bo så.



ÅH! Jag vill se KISS!


 
Jag vill vara sådär cool jag var efter Mötley Crüe konserten på P&L.

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0