Lördag morgon...

... Och den där lyckliga kännslan jag haft ett tag nu börjar sippra undan. Jag vet inte riktigt vad det är, men troligtvis är det för att jag överanalyserar allt. Blir lycklig över en tnke och sen besviken när det inte verkar bli så som jag har tänkt fram.
Blir besviken och lite uttråkad. Besviken just för att det inte blev som jag hoppats. Och uttråkad för att det helatiden händer på samma vis. Att jg blir besviken. Kan inte någon bara överraska mig?
Skriva mig ett sms eller ring. Kanske bara titt förbi.
Men det skulle med vara att begära för mycket. För varför ändra på saker? Det är ju bara onödigt. Lika bra att det är som man är van vid. Tyggast så.

Vilken tur att jag lever ett så tryggt liv.

Inte underligt att jag längtar bort.

SnickSnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0