Måndag

En ny vecka, nya möjligheter

Tror jag har skrivit det där förrut nån gång. Aja.
Sitter nu och dricker te och äter smörgås. Jag har fått mig en förklaring på det där med blåsa på tungan. Jag tror hon skämtar den där Linnea. Vadå slinter med tandborsten?!?

Snart dags för skola och svenska och jag sitter fortfarande med blött hår när jag vet att bussen går om en halvtimma ungefär. Så jag ska nog sörpla i mig det sista av tet och äta upp den där mackan och ge mig av. Ingen idè att komma försent.

Ha en bra måndag!

SnickSnack
Tankar från: Fiski

haha! jag har med blåsor på tungan, nästan i alla fall.. men det är för att jag trycker i mig massa skitsurt godis (A)

2010-01-11 @ 11:21:58
URL: http://technophobia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0