Min katt fick bitryck!

Han började bita mig heltplötsligt i armbågen. Och sen fingrarna.  Och fy vilken dålig anderdräckt han har! Så fram med tandborsten. Japp, vi har en liten barntandborste till han och sån där tandkräm för katter. Haha, sånna curling vi är. Men det funkar ju! Han får bättre andedräckt.
Men nu ska jag upp och läsa massvis med sidor i engelska boken. Den ska visst vara utläst på fredag.
Och jag som måste kolla upp i ordboken för att första lite ord. Det kommer ta mig en evighet.
För jag ÄR så dålig på engelska. Men jag är påväg att lära mig. Snart kan jag jättemycket:D
Hoppas jag på!

Seya tomorrow after work! 

SnickSnack
Tankar från: Stina Olofsson [fotoblogg]

Tack så mkt:) Hur ska du kunna hjälpa mig med det?:P

2010-01-09 @ 21:17:05
URL: http://stinaaolofsson.blogg.se/
Tankar från: Fiski

ush ja! jag måste med läsa! o_O



svar: jag har tagit bilderna ja, tack! :D

nejtack ^^ jag satsar på tyskland i sommar :3

2010-01-09 @ 23:41:16
URL: http://technophobia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0